Jag låser in mig drar ner persiennerna och 
slänger världen på högen av alla saker som jag
bojkottar och jag duckar för alla speglar
och blundar så hårt jag kan och försöker glömma
men hur kan man glömma sig själv? Och jag vet
att andra har det värre men hur kan man känna sig
så här grå? Åh kom ta med mig kom ta med mig ut inatt
dit ingen känner mig och vet vem jag är
och vad jag gjort förut
Åh snälla låt mig byta liv för en natt

Jag begär inte kärlek som startar krig eller en
skinande riddare på vit häst jag skiter i sånt ett
par läppar med en ny smak och en fulltankad
bil som kan ta oss dit saker överraskar och
skaver är allt som behövs
Åh gud jag är så trött på att känna mig
som en dålig kopia av mig själv


Åh kom ta med mig kom ta med mig ut inatt
dit ingen känner mig och vet vem jag är
och vad jag gjort förut
Åh snälla låt mig byta liv för en natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback