Love

När går gränsen vid otrohet? Kyss, helt klart
Är du romantisk? Det är jag väll, hehe
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Det finns aldrig något som är perfekt ... Men en kille som bryr sig, rolig osvosv.
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? Glad, snäll och extremt roliggggg. SÄH
Vad är viktigt i ett förhållande? Självklart att ha kul och lita på varandra!!
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja!
Har du lekt med någons känslor? Nej de har jag inte gjort
Hur många har du varit ihop med? Seriösa förhållanden 1
Hur länge höll ditt längsta förhållande? För kort
Hur länge var ditt kortaste? Kort
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Jag trivs med singellivet, Men förhållande ... Absolut!!
Är du en bra pojk/flickvän? Jag hoppas de
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Jag somnade lite i Emils säng faktiskt
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Bra fråga faktiskt
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Nej
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Dumpat tror jag
Hatar du ditt ex? Nej de gör jag inte, men jag gillar inte sättet han behandlade mig på
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja
När du vill ha någon, vad gör du? Ingenting antar jag
Hur skulle den perfekta dejten se ut? Solnedgång, Hav, Berg, Gitarr
Om mannen i ditt liv skulle vara otrogen, vad skulle du göra då? Vad skulle man göra? Deppmode
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? Någon gång, Ja
Blir du lätt kär? Nej
Vad faller du för? Alltid något
Vad är det mest avtändande du vet? Det finns saker jag gillar och inte gillar, så är de bara
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? Kanske inte jätte viktigt
Har du fått ditt hjärta krossat? Alla har väl de? Någon gång
Hur raggar du? Jag raggar galet
Har du en ”utseendetyp” hos killar? Sniggg
Vem var din första kärlek? Seriösa, Jesper
Vad tycker du om att ligga på första dejten? Inget fel, men alltid bättre att avvakta ... Du vet aldrig vad personen är ute efter
Vad tycker du om one night stands? Inte okej
Är kärlek allt i livet? Ja!! Kärlek behöver alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback