Dag 1 - Presentera mig själv

Jag heter Elin Roos och föddes 941116, alltså är jag 16år!
Jag bor i den lilla staden som gud glömde bort - Trolhlättan,
jag går första året på frisör-programmet i Uddevalla och trivs hur bra som helst!!

Jag är en blyg liten flicka mot personer jag inte känner, medans jag nog kan upplevas
som en galen tjej när man väl lär känna mig!! Jag är oftast go glad, men de finns också saker
som retar upp mig rejält!!

På fritiden gör jag??? Umgås med mina helt underbara vänner, spelar fotboll
när jag väl orkar ta mig till träningen (Som inte händer ofta) och såklart umgås jag
med min helt underbara pojkvän nästan varje dag!!

Jag har mörka blåa tråkiga ögon och är 168 lång.
Jag använder mig både av klackar och linser med färgen brun. 
Jag har råttfärgat hår från början, men de har varit både svart, brunt och ljust nu
är jag påväg att bli blond.

De var nog allt om mig, Elin Roos var de ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback