Dag 2 - MIN FÖRSTA KÄRLEK

Min första kärlek vid namn Jesper kan jag kalla min första kärlek, men jag kan inte kalla den riktig.
För första gången var jag kär, jag hade aldrig haft något serisöt förhållande
innan jag och Jesper hittade varandra. Vi var inte tillsammans så länge och de var mycket bråk, det var egentligen ingenting i vårt förhållande som fungerade särskilt bra, och de dåliga tog över helt och hållet.

Idag är jag tillsammans med den underbaraste av dom alla, Emil.
Jag var rädd efter att ha blivit sårad så mycket, att bli de igen och därför vågade
jag inte riktigt skäppa in någon efter Jesper, men jag är glad att jag gjorde de.
Jag trivs jätte bra, och är hur lycklig som helst med Emil!
Emil är min första riktiga kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback