Så himla trött

Just nu är jag bara extremt trött på allting, och ingenting går förtillfället bra
Jag blir så himla trött!!

Jag kan knappt gå någonstans utan att jag får ont i magen
och det har snart hållit på i en månad och läkarna gör inte ett skit
Jag kan knappt äta, för så fort jag äter krampar hela magen till ...

Hoppas på att de går över snart, för jag orkar inte mer.
Är på ett jävla humör och så fort saker inte går som jag vill så
vill man inte prata med mig på timmar ... Blir bara arg/ledsen
Nej nu ska jag sluta vara depprimerad, kommer inlägg ikväll.

Kommentarer
Postat av: Kung Evve

fyfan, hopppas det blir bättre fort!" :(

2011-02-16 @ 16:17:08
URL: http://kungevve.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback