30 frågor

1. Vilken ögonfärg har du: Blåa
2. Hur lång är du: Jadu, kommer knappt ihåg när jag mätte mig sist. 167 kanske?
3. Vilken hårfärg har du: Röd/Brun
4. Hur lång skulle du vilja vara: Tycker jag är tillräckligt lång som jag är
5. Vilken hårfärg skulle du vilja ha:  Mörkbrunt
6. Vill du ha kort eller långt hår: Långt
7. Vad åt du senast: Nudlar
8. Vad drack du senast: Saft
9. Vem fick du senast sms av och vad de stod: Från  Mammsen.
10. Senaste du skrev sms till och vad du skrev: Till Älsklingen
12.Senaste du sa: Nynnar på Håkan Hellströms underbara låtar
13. Senaste du kramade: Min syster i think
14. Senaste du pussade: Min pojkvän
15. Senast du skrattade riktigt mycket: Igårkväll
16. Är du singel nu? Nej
17. Tycker du om någon just nu? Super duper mycket
18. När någon säger din första kärlek vem tänker du på då?
19. Vill du vara singel? Nej
20. Vem av dina vänner vet mest om dig? Inge vet allt, men Rebecca vet nog det mesta
21. Finns de någon du saknar att umgås med? Ja
22. Den vännen du har mest minnen med: Alexandra, Rebecca
23. Musiksmak: Jag gillar mycket. Allt från party låtar till gråtande kärlekssånger
24. Sport: Fotboll helt klart.
25. Är du galen eller lugn: Jag är nog lite både och
26. Har du någonsin druckit alkohol? Ja
27. Har du fått höra att du sjunger bra? Nej
28. Vill du gifta dig? Ja
29. Favorit glass: Magnum mandel
30. Vem tänker du på just nu? Min snutt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback