I know i can't do this on my own, Please hold my hand and don't you dare to let go.

Igår kväll blev mys med världens finaste pojkvän. Åt jordgubbar, godis och en massor med choklad. Kollade en film och hade världens goaste kväll. Idag åkte jag till jobbet tidigt på morgonen, jobbat till 7 och åkte sedan och handlade lite och hem igen. Tog mig en lång dusch, åt lite middag och nu sitter jag här. Ska snart göra mig en kopp te, gosa ner i sängen och kolla på OTH. Imorgon åker jag nog en sväng till Uddevalla. Ska lämna in några böcker på skolan, kanske träffa min goe vän Elsa som kommer hem. Sedan blir det nog Torp ... Min garderob är helt tom och jag måste ha in nya kläder. Jag behöver verkligen en HEL DEL. Midsommar klänning är nog prio ett. Hoppas verkligen på att jag hittar något!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback