Där kärlek och hat går hand i hand, sitter jag och bara saknar dig.

Det har gått två veckor men känns som en evighet. Det känns helt tomt, helt livlöst.
Ingen kan få mig att le och vara lika lycklig som du kan få mig att vara, lyckligast på jorden.
Med dig kan jag vara mig själv oavsett vilket, du accepterar mig som jag är.
Jag kan också prata med dig om allting, du finns alltid och lyssnar alltid.
När jag inte kan få somna på din arm och känna dina läppar mot mina är jag inte lycklig.
Jag saknar dig så himla mycket älskling. 
Att gråta efter dig kväll efter kväll är inte okej, That's the reason im so tired of tears.
Med detta inlägg vill jag bara säga att jag vill att du ska komma hem och att jag älskar dig otroligt mycket.

Emil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback