För jag har tröttnat på att drömma om saker som aldrig kommer att ske

Vill först be om ursäkt för dåligt bloggande, gjort mycket annat osv.
Idag blev det skola, fick lägga en intensiv toning på docka och fick också färgat
mina ögonfrabsar som jag missade att göra förra veckan. Fick också plockat
mina ögonbryn av min lärare, känns jätte skönt. Är ganska kul att gå i skolan när
man får göra saker på varandra. På fredag blir det egen hårvård, alltså
färgning/slingning på varandra. Ska färga håret möööörkbrunt, perfect.

Just nu ligger jag hemma hos Emil och väntar på att han ska komma hem ...
Blir bara seg och mys ikväll, skola imorgon med. Nu ska jag forsätta kolla på BB
Hojjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback